My First Cookies Collection

>> Thursday, August 20, 2009

Ini adalah koleksi cookies-cookies pertama yang berjaya saya buat. Cookies-cookies ini saya buat sebagai goodie packs majlis aqiqah anak kedua saya dan juga untuk tempahan pertama daripada kawan lama saya, Teddy. Thanks Teddy sebab support kawan-kawan......

"Rama-rama 2 color"
Saiz Sederhana (7cm)
RM 2.50 sekeping
Minimum order 20 keping

"Rama-rama 3 color"
Saiz Sederhana (7cm)
RM 2.50 sekeping
Minimum order 20 keping


"Lebah Terbang"
Saiz Sederhana (7cm)
RM 2.50 sekeping
Minimum order 20 keping

"Ulat bulu naik daun "
Saiz Sederhana (7cm)
RM2.50 sekeping
Minimum order 20 keping.


"Lady Bird"
Saiz Sederhana (7cm)
RM 2.50 sekeping
Minimum Order 20 keping

"Pepatung"
Saiz Sederhana (7cm)
RM 2.50 sekeping
Minimum Order 20 keping

Cookies Kecil Bercampur2
Anggaran saiz sebesar syiling 50 sen
RM 1.00 utk 4 keping
Minimum Order 30 keping

"Love"
RM 3.00 sekeping untuk saiz besar
RM2.50 sekeping untuk saiz sederhana
Minimum Order 20 keping untuk saiz besar, 30 keping untuk saiz sederhana

"Shining Star"
Saiz Sederhana
RM 2.00 sekeping
Minimum Order 30 keping

Corak atas cookies boleh juga dibuat mengikut selera anda. Just let me know.......boleh bincang...So, macam mana dengan koleksi cookies pertama saya ni?..ok tak?.....kalau berminat boleh la mula order . Sebarang komen juga dialu-alukan...

Thanks....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP