Cookies 'D' Lukis

>> Sunday, August 16, 2009

Selamat Datang ke Cookies 'D' Lukis........


Alhamdulillah....berkat usaha dan izin Allah, Cookies 'D' Lukis akhirnya tercipta. Terlebih dahulu, terima kasih dan tahniah kepada anda kerana sudi mengunjungi blog ini...

Idea blog ni tercetus bila saya mula browse pasal fancy cookies untuk buat goodie pack masa birthday ke-2 anak saya. Disebabkan saya rasa (mungkin saya tak pandai cari) tak banyak website yg menjual fancy cookies pada masa tu, so saya pun terpikir "why not, aku buat sendiri jer"....then, alang2 dah buat cookies, ok gak kalau dibuatkan satu blog untuk pamerkan hasil cookies-cookies tu.......maka, lahirlah Cookies 'D' Lukis....harap-harap boleh la beri manfaat sikit kepada orang-orang yang dok cari fancy cookies macam saya.....

Walaupun blog ni namanya Cookies 'D' Lukis, tapi ada jugak la barang-barang lain macam cupcakes, tupperware, air ECPI bunga reben, tudung, barang-barang jahitan dan macam-macam lagi lah....cookies dibuat oleh saya sendiri tetapi barangan bunga riben, tudung dah jahitan adalah hasil kerja kawan saya, Hamisah .....Senang citer, blog ni kira "rojak" gak la.....campur-campur.....so, selalu-selalu lah mengunjungi blog ini sebab takleh nak expect apa yang akan dijual di sini.....(saya sendiri pun tak tau).....hehehe....



Jadi, harap-harap apa yang anda cari ada di sini dan semoga blog ni mendapat sokongan daripada anda semua.....terima kasih.

Sebarang cadangan, komen, soalan bolehlah email kepada saya...

Selamat menjamu mata....

Ikhlas Dari,
Cookiesdlukis
-------------------------------------------------------
TERUSKAN SURF:
*Klik pada gambar untuk melihat dengan lebih jelas...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP